• put your amazing slogan here!

    Υπάρχουν στιγμές




    Υπάρχουν στιγμές
    Υπάρχουν στιγμές .
    Όπου σε χρόνο δανεικό προσπαθώ να σε σκεφτώ .
    Υπάρχουν στιγμές . που νιώθω την ανάγκη να νοιώσω ότι υπάρχεις. 
    Μένω μόνη στο κρεβάτι με την λαχτάρα  να κλειστώ μέσα μου, μέσα σου.να
    ξανά ζήσω πολύτιμες στιγμές που χάθηκαν , στην ιστορία μου μαζί σου.
    Υπάρχουν στιγμές .που νιώθω ανάγκη να συγκεντρωθώ σε ότι σε θυμίζει.
    Χώνομαι στα μαξιλάρια μου με σκοπό να νιώσω ότι είσαι εσύ.ότι είσαι  εσύ αυτός
    που με αγκαλιάζει σφιχτά και φωνάζει δυνατά.«μην μου φοβάσαι, είμαι κοντά»

    Υπάρχουν στιγμές.
    Όπου γεμάτη σκέψεις και αναμνήσεις προσπαθώ να πειστώ ότι είσαι αληθινός.
    Υπάρχουν στιγμές.
    Που σε ρωτώ με την αγωνία  της προσμονής για την απάντηση.
    Προσπαθώ να προσποιηθώ την δυνατή, την  ατρόμητη, την μη ανασφαλή. 
    Αυτή η μάχη με τον εαυτό μου γλυκά νοιώθω πως κάπως τελειώνει μόλις φέρω στην μνήμη μου εσένα.  Εσένα που με την ίδια ανασφάλεια αργοπεθαίνεις για ένα «ναι»

    Υπάρχουν αυτές οι στιγμές ..
    Που θέλω να τρέξω στην αγκαλιά σου να σωθώ από τον κόσμο που με περιορίζει 
    Και με ένα χτυποκάρδι να δώσω ζωή στην φλόγα τις φωτιάς που με καίει 
    με την σκέψη ότι  δεν είσαι δίπλα μου παρ'ολα θέλεις ότι θέλω .
    Υπάρχουν τέτοιες στιγμές. 
    που δεν θέλω να αντισταθώ αλλά θέλω σε νιώσω να με αγγίζεις.  Θέλω  να προσπαθώ να σου  επιβεβαιώνω  όλα τα θέλω μου, που είναι και δικά σου, όλα αυτά που χάνονται μέσα σε όρια, σε «μη», «δεν πρέπει» αλλά που κυριεύονται και κυριαρχούνται από την αίσθηση της πρωταρχικής ευτυχία

    Υπάρχουν στιγμές 
    που μένω τελικά στην προσπάθεια να ζήσω καιρούς εικονικούς
    να χαθώ στην φαντασία μου
    στην ατελείωτη προσδοκία μου ,όταν είσαι μακριά μου και με ταλαιπωρεί η μοναξιά
    μου!!!!!

    Δημητριάδου Κατερίνα

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

     

    Blogger news

    About

    Blogroll